25 Ocak 2014 Cumartesi

Vitamin Deposu Çorba

Uzun zaman oldu post yazmayalı.Biriktirdim açıkça söylemek gerekirse.Bu önümüzdeki birkaç gün yaklaşık 8-9 post gelecek Allah'ın izni ile.

Oğlumun en çok sevdiği benim de yapmayı çok sevdiğim bir çorba.Ben adına Vitamin Deposu diyorum.Biz kendimizce bir ad takıyoruz tüm yiyeceklere oğlumla.Gerçekten çok besleyici ve aynı zamanda kolay sindirilebilir.6+ bebeklere tercih edebilirsiniz.

Malzemeler(Organik olmasına dikkat edelim lütfen):

-1 Kibrit kutusu kadar Balkabağı (Diyet listesi gibi oldu:)
-Bir soğanın 1/4'ü
-1 havuç
-1,5 çay bardağı su
-Kimyon
-Zeytinyağı
-1 adet çinko tencere:)



Hazırlanışı:

-Balkabağı, havuç ve soğanı rendeliyoruz.
-Suyu ilave edip Çinko tenceremizde tamamen öldürmeden haşlıyoruz.
-5 dk kadar haşlandıktan sonra çatal ile eziyoruz .Blendre YASAK! (gerçi pek gerek kalmıyor)
-Kimyon ve zeytinyağını da ekleyip karıştırıyoruz.Çorbamız hazır:)

Not:Soğan tercihinize kalmış.Ben Kullanıyorum çokta hoş oluyor.
Zeytinyağının özelliklerini kaybetmemesi için yalnızca bu tarifte değil zeytinyağı kullanacağınız tüm tariflerde yemekleriniz piştikten sonra ekleyiniz.Aksi taktirde besleyici özelliği büyük oranda kayboluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder